Hey talkers,

Revin cu seria de poze de pe Instagram, sa mai povestim, acum cat am putin timp, pentru ca sunt cu [,] curatenia generala a casei, vorba aceea sa ne pregatim de iarna. In rest, ne topim sub coduri portocalii si rosii de caldura si visam la zile (si nopti) mai racoroase.

Trecand de la una la alta, nu prea am postat decat foarte putin pe Instagram, din lipsa de timp, mood si inspiratie or whatever…

Nu stiu daca vedeti poza, dar faceam promovarea la acest articol 🙂

Un selfie, sa nu-mi uitati fatuca 🙂

Aici in poza se afla Sara, catelusa verisoarei mele, care este trista pentru ca nu isi are stapanele acasa, ele aflandu-se la mare pentru cateva zile.

 

Iar in ultima poza va arat cam ce beau pentru #dieta . Reteta am aflat-o si eu aici 🙂 E delicioasa si sanatoasa aceasta infuzie! Recomand!

 

Capture2

Va pup!

Un gând despre „Streets of gold | Daily Talks

Discuss with us :)

