Hey talkers,

Nu stiu voi ce ati facut ieri ( sambata fiind ieri, astazi fiind duminica) dar noi ne-am dus fetita prin parc, sa o plimbam si sa o lasam sa se distreze (aproape) unde vrea ea 🙂

Si a facut cam ce a vrut, am dat-o in masinutele acelea pe care le conduci si care ii plac la nebunie si mai spre sfarsit am lasat-o sa fie pictata pe fata… care a fost desenul si cum ne-am petrecut ziua vedeti pe pagina mea de Facebook si in videoclipul de mai jos 🙂 Daca iti place filmuletul de pe YouTube, subscribe, thumbs up si share! Va pup!

Un gând despre „O zi prin Oraselul Copiilor | Daily Talks

Discuss with us :)

