Hey talkers,

In urma cu vreo doua zile mi-a adus mama mea produsele comandate de pe catalogul Avon, pentru ca nu mai comandasem de multa vreme de la ei si vazusem la ea catalogul si l-am rasfoit si eu putin si mi-a facut cu ochiul vreo 3 produse de beauty si pentru ca nu mai aveam mascara, iar produsele pentru sprancene pe care le mai am, respectiv un creion pudra si un kit sunt pe terminate, sau pur si simplu am vrut si alt produs, mi-am comandat, pe langa mascara si un creion de sprancene dar si un BB cream. Sa le luam pe rand! Produsele primite le-am testat dupa ce le-am primit si:

Rimelul face parte din gama Color Trend, Hello! Colour Ultimate Lashes Volume Mascara de 10ml, iar eu l-am comandat pe Cotton Candy Crunch, adica un albastru, care nu se vede asa strident pe gene, ci subtil. Am vrut sa am in colectie o culoare, nu mai voiam clasicul rimel-negru. Acum vreau si pe verde :))

Creionul de sprancene are o consistenta moale si reusesc sa le definesc mai repede decat cu cel pudra sau cu kit-ul… L-am comandat in culoarea B01 soft black 0,28grame, pentru ca eu am sprancenele inchise la culoare, precum parul, castaniu inchis spre negru (bruneta cu alte cuvinte).

Iar BB cream-ul mi l-am dorit pentru ca mie pur si simplu fondul de ten nu vrea sa stea pe ten. Nada! Si am incercat multe produse mai scumpe, mai ieftine, mai cu oil free etc. si nimic, intr-o jumatate de ora se strange, de la aplicarea lui, chiar daca urmez pasii corecti -fata degresata cu apa si produs special de curatare a tenului, primer si apoi fond de ten- si nimic, nu rezista si se strange si am zis „la naiba cu fondul de ten” …. am zis ca in ultima instanta voi folosi un BB cream si poate isi face treaba mai bine, chiar daca nu ar avea puterea unui fond de ten, macar ma ajuta cu imperfectiunile. Si chiar mi-a prins bine pe ten, fiind mai mult o crema colorata gen. Mi-am ales pe medium light, din gama Avon Color Trend, 30ml., pentru ca nu sunt nici prea alba nici prea bronzata. Cu siguranta voi mai incerca BB creams si CC cream e pe lista!

Pup all 🙂

Discuss with us :)

