Hey talkers 🙂 ,

Titlul este ales dupa melodia pe care o ascult acum, Trust by Boy Epic, asadar nu scriu despre incredere s.a.m.d.

Voiam sa mai dau un semn de viata pe blog, pentru ca nu am mai scris ceva, doar am facut cateva reclame la unele produse si doar atat, dar ceva mai personal sau vreo informatie nope…

Acum, asteptati putin ca revin imediat la voi, am primit notificare pe YouTube ca minunata Andreea Balaban a postat ceva vlog nou si doresc sa il vad! Revin…

Dupa aproximativ 40 minute:

Am vizionat si mi-a placut, ca intotdeauna, vlog-urile Andreei Balaban sunt acaparante si bine realizate 🙂

Am vrut sa fac o postare -Instagram pictures- adica sa va mai spun ce am facut saptamana trecuta prin pozele postate pe contul meu de instagram 🙂

Lunea trecuta am facut poza aceasta. Fatuca ei, din fiecare dimineata, ma binedispune si ma face sa ii multumesc Lui Dumnezeu pentru minunea mea!

Marti imi spuneam dorintele :)) Si mi-au fost auzite… tot de mine 😛

Tot marti a fost realizata poza cu noi doua 🙂

Joi faceam promovarea acestui articol in care va spuneam ca un om nu are nevoie de mult prea multe lucruri pentru a fi fericit!

Sambata ma mandream si eu cu unghiutele mele, care nu sunt lungi kitchoase si bune de scarpinat, ci normale. Oja este de la Opi si albul acesta care se foloseste la french in mare parte, mi-a placut pe toata unghia. deci am folosit-o ca pe o oja normala.

Tot sambata am realizat acest colaj cu mine unde v-am aratat make-up-ul purtat iar ca outfit o rochita albastra cu flori, fiind ziua de nastere a tatalui meu, care a implinit 50 ani si pe care i-a serbat cu noi, cei dragi, dar impreuna cu un alt sarbatorit, nasul/unchiul meu care a implinit vineri 51 ani. Au hotarat sa petreaca amandoi intr-o singura zi, desi intre ei este o diferenta de un an si o zi. La multi ani, tati si Sam! ❤

Iar astazi am primit produsele comandate de mine de pe BonPrix, unde deja sunt clienta fidela 🙂 Mi-am comandat un costum de baie intreg, pe negru cu alb leopard si fetitei un costum de baie, tot intreg, dar pe roz si turcoaz 🙂 Si visam la marea albastra care ne asteapta!

 

Costumele de baie sunt acestea:

Discuss with us :)

