Hey, bine v-am gasit 🙂

M-am gandit ca pentru zilele de vara, sa dam importanta micului dejun, fiind principala masa a zilei si startul acesteia. Fiind prima masa, ea trebuie sa ne ofere energia necesara organismului pentru a rezista si a ne simti satui „la burtica” vorba fetitei mele 🙂

Si cum nefasta caldura/canicula incepe de mai de dimineata, mic-dejunurile mai reci sunt perfecte! Micul dejun este startul preferat al zilei, pentru ca in restul zilei nu prea mai acord importanta celorlalte mese, obisnuind sa mananc ceva pe fuga sau poate mai deloc… Iar eu nu obisnuiesc sa imi beau cafeaua pe stomacul gol, e regula la mine 🙂 Iata cateva idei de pus in practica in diminetile aproape toride:

Poti face smoothie din iaurt dupa preferinta ta, poate fi grecesc, cu o anumita grasime etc. plus un fruct la alegere, fie el proaspat sau congelat (eu nu pun direct congelat, il las putin afara inainte de a-l adauga in blender) si unt de arahide, daca il tolerezi, daca nu, poti renunta la ultimul ingredient sau poti pune nuci de care preferi tu sau un mix (ca o lingura-cantitate).

Un alt smoothie poate fi format dintr-o banana, un avocado si un iaurt grecesc, de preferinta. Banana este dulce, deci aport natural de zahar, avocado-ul este grasimea sanatoasa iar iaurtul isi aduce aportul de proteine.

Smoothie-ul din mango impreuna cu fistic si seminte de chia, facut la blender si pus intr-un bol, e mai elegant decat cel consumat din pahar. Fisticul, daca alegi sa fie sarat, iti aduce un gust dulce-acrisor-sarat, o buna combinatie, de incercat. Iar semintele de chia te satura pentru o masa, fiind satioase.

Un mix smoothie dintr-o banana, alune coapte nu prajite si iaurt sau lapte, este o alta idee delicioasa!

Smoothie din zmeura, iaurt grecesc, miere sau sirop natural de stevie. Se transforma intr-un iaurt delicios cu zmeura si il poti transforma si in inghetata, daca lasi amestecul la congelator cateva ore 😉

Pina-colada smoothie, ceva mai consistent datorita adaugarii a mai multor ingrediente, de exemplu: bucati de banana, lapte de cocos, bucati de ananas, baby spanac, extract de lamaie o lingurita, putina sare fina-un varf-, bucati de cocos (coconut) si migdale sfaramate. Intr-un blender, toate mixate impreuna. Cu placere!

Poti intrerupe seria smoothie-urilor cu niste clatite-budinca de caspuni. Cum vine asta cu „clatite-budinca?” „pai ori este budinca ori sunt clatite, Roxana?” Mda, un amestec care poate arata ca o clatita dupa ce este lasata compozitia in congelator, pe o farfurie aproape plata. Mixul este format din capsuni bucatele, branza cremoasa gen mascarpone dar mai slaba in grasimi, unt de arahide (daca esti alergic, renunta la el), miere si extract de vanilie. Blenduit si pus corespunzator spuselor mele anterioare.

Va sunt pe plac ideile?

Discuss with us :)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s