Zi de curatenie vestimentara | Daily Talks

Hey hey 🙂

Tot asteptand sa se trezeasca NN, ea acum facandu-si somnul de amiaza, eu cu gandul la curatenie de vara rapida prin dulap, pentru ca am multe lucruri pe acolo care necesita cu disperare a fi date afara, plus articole groase de iarna care trebuiesc spalate si apoi adaugate la loc de cinste, dar curate, mai intru si pe social medias si blog, sa mai intru in legatura cu voi. Cu Rita Ora in casti, totul este chiar hot right now, pentru ca temperaturile cresc iar, acum inregistrandu-se 28 de grade Celsius in Bucuresti, dar se simt mai multe grade in termometru.

Ma gandesc daca doriti sa vedeti pe canalul meu de Youtube un mic vlog cu ce mi-am mai achizitionat, in materie de haine, atat pentru mine cat si pentru fetita 🙂 Dar nu chiar prea curand pentru ca vreau sa mai strang cateva lucruri, sa va pot arata mai multe. Ce ziceti ? Da sau nu, in casuta de comentarii sau dand click pe „Raspunde” din partea dreapta a articolului -vis-a-vis de titlu-, gasiti voi, pentru ca sunteti destepti, stiu eu 😉

 

Discuss with us :)

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close