Un sampon racoritor si unul tratament | Daily Talks

Hey hey 🙂

Vreme buna pe afara, astfel incat va scriu din curtea casei 🙂 Noroc cu WiFi, ca imi permite sa ma conectez si in afara casei, fara probleme 🙂 Cel mai urat lucru dintre toate posibile este faptul ca, desi e racoare si bine, nu am scapat si de tantari si cum eu sunt tinta lor favorita (blame it on my skin i guess)…

Am decis sa cumpar doua sampoane, menite fiecare sa imi ajute parul. Primul sampon, al brandului Gerocossen (click pe link pentru produse) este unul cu keratina si ulei de migdale, pentru parul degradat si al meu este cam prea degradat si promite sa refaca fibra capilara si sa confere rezistenta firelor de par.  L-am cumparat in varianta de 400ml si pana acum am observat ca nu imi mai cade asa de mult parul. Cum eu am nevoie de refacere, deoarece mi-a cazut cam mult in ultimii ani, eu sper sa faca minuni! Ma bucura faptul ca nu contine parabeni 🙂

Al 2-lea sampon il voi folosi abia dupa ce voi termina samponul-tratament. Am vrut sa cumpar, dupa ani de zile in care nu l-am mai folosit deloc, Head&Shoulders Menthol 2in1 Sampon+Conditioner, pentru ca doresc un plus de senzatie racoritoare si de par si scalp mai curat, fara matreata sau sebuum in exces, fiindca unele produse de ingrijire a parului imi cam produce o cantitate mai mare de sebuum, asta daca sunt pe baza de uleiuri.

Discuss with us :)

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close