Stiu ca luni trebuia sa postez „un serial pe saptamana”, asta imi propusesem, dar m-am luat cu altele, gen a doua zi de Pasti si am scris despre altceva, dar astazi am revenit cu un alt serial si anume 2 Broke Girls, productie de gen sitcom CBS creata pentru Warner Bros. Mie mi se pare foarte tare serialul, cu doua fete chelnerite intr-un restaurant nu chiar de 5 stele, avand un scenariu umoristic. Desi este votat slab dupa parerea mea, avand nota 6.8 pe IMDB, merita mai mult de atat. Povestea este asta: o fata saraca, Max Black, are un vis, de a avea propriul cupcakes bar, apoi o intalneste pe fata unui afacerist bogat inchis pentru inselatorii si ea ajunsa falita, Caroline Channing si devin colege de apartament dar si la un restaurant, fiind chelnerite, ajung la o prietenie aparte si cu ajutorul careia isi indeplineste visul de a avea afacerea dorita. Toate lucrurile prin care trec sunt de-a dreptul haioase dar ele sunt unite si trec peste ele. In acest moment, serialul a ajuns la 6 sezoane si este in curs de filmare, iar pe celelalte 5 le puteti urmari aici (https://vezi-online.com/episoade/2-broke-girls) .
In rolurile principale le veti gasi pe Kat Dennings si Beth Behrs dar si pe Jennifer Coolidge, Jonathan Kite, Matthew Moy si Garrett Morris.

Discuss with us :)

