Tutorial Scris „Anarchy Online” -Part 5

Fixer

La aceasta rasa va pot spune ca este foarte bine sa iti alegi ca si caracter Opifex, deoarece la aceasta rasa iti trebuie defense si ceea ce iti ofera Opifex este o alegere foarte buna. Fixer Opifex, un caracter de invidiat pentru viteza de deplasare cat si pentru Hot’s(NCU care iti da heal cu timpul). Atat la defense cat si la atac este foarte bun. Eu personal, nu am aceasta rasa dar in viitor mi-as putea face si eu unul. Aceasta rasa este foarte buna pentru PVP dar foarte rar jucata deoarece FUNCOM a schimbat cateva chestii la el si a mai luat din DMG-ul lui, dar pe viitor speram sa se schimbe, sa fie popular ca in trecut.
Agent

Despre aceasta rasa va pot spune ca este foarte, foarte buna ca Opifex, in momentul actual este „la putere”, cea mai buna rasa in PVP. Acesta rasa poate face foarte mult DMG si asta nu este tot, isi poate da singur HEAL cu FP (False Profesion) doctor. Aceasta rasa foloseste FP, de-aia i se spune si AGENT, se pot face toate profesiile din joc, dar nu le foloseste la fel de bine ca pe adevarata sa profesie. Eu personal, am aceasta profesie, desi este lvl 190, face foarte mult DMG si am in minte sa il cresc la 220 cat mai repede cu putinta, sa pot participa in PVP cu el. Aceasta rasa are un atu foarte bun, poate prinde inamicul prin surprindere, deoarece aceasta rasa foloseste un SPECIAL ATAC, se poate pune pe HIDE si poate folosi AS (AIM SHOT), cu acest atac isi face un avantaj foarte mare fata de inamic insa aceasta rasa este pentru jucatori putin mai avansati, dar nu strica niciodata sa incerci ceva nou si mai stimulent. Va sfatuiesc sa jucati cu aceasta rasa daca va place sa faceti PVP. Spor la KILL’S.

Discuss with us :)

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close