În prima săptămână se dă gălbenuș de ou fiert aproximativ 10 minute, cel mai bine ar fi să îl introduci în piure sau supă de legume. În săptămâna 2 îi poţi da iaurt simplu, Câmpina de preferat. În săptămâna 3 urmează smântâna de 12% grăsime, papanaşi din brânză fierți ( brânză + un gălbenuș de ou crud + zahăr vanilat + făină de orez = compoziție moale ) aceștia se fierb și se servesc cu iaurt sau smântână. Se poate sa unt 65 % grăsime, un vârf de cuțit în piureuri. În săptămâna 4 poţi adăuga în mâncare, carne de vită. Ca perișoare îi poţi face din : carne de vită sau pui, 1 morcov mic, o bucățică de ceapă, un gălbenuș de ou crud, o jumătate de linguriță făină de orez sau orez boabe și pătrunjel verde tocat. Formezi perișoarele și le fierbi în apă. Pot fi servite cu sosuri :

Sos Bechamel : 100 ml lapte + o jumătate linguriță făină de orez se fierb apoi se adaugă perișoarele

Sos alb : 100 ml smântână + o jumătate linguriță făină de orez se fierb

Sos roșu : pastă de roșii proaspete + o jumătate de linguriță făină de orez se fierb.

Discuss with us :)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s