Am gasit pe e-mail provocarea cu „am/n-am” din partea Kudika si am zis ca vreau si eu sa raspund la aceste intrebari, in felul acesta mai descoperiti lucruri despre mine si va rog sa raspundeti si voi, cei care citesc Daily Talks, sa aflu si eu despre voi 🙂 Raspundem sincer, da ? Hai sa incepem! Mai jos avem intrebarile, veti vedea si raspunsurile mele, iar voi raspundeti folosind casuta de comentarii.

Am/ N-am trimis cuiva un mesaj foarte sexy!

R: N-am 😛

Am/ N-am facut niciodata baie dezbracat(a) in mare sau intr-un lac!

R: Am

Am/ N-am mintit ca sa chiulesc de la munca sau de la scoala!

R: Am

Am/ N-am avut o aventura de-o noapte!

R: N-am

Am/ N-am spus „Te iubesc!” fara sa simt acest lucru!

R: N-am

Am/ N-am sunat un fost sau o fosta cand m-am imbatat!

R: N-am

Am/ N-am inselat!

R: N-am

Am/ N-am dat vina pe altcineva pentru o greseala!

R: Am

Am/ N-am pastrat un portofel sau bani gasiti pe strada!

R: Am

Am/ N-am trimis cuiva o poza cu mine intr-o ipostaza sexy!

R: Am

Am/ N-am mintit ca sa evit o intalnire cu prietenii!

R: N-am

Am/ N-am avut catuse la maini dintr-un motiv sau altul! 😉

R: N-am

Am/ N-am fost prins de parintii mei sau ai partenerului cand faceam sex!

R: N-am

Am / N-am intrat in locuri in care accesul era interzis!

R: N-am

Am/ N-am provocat o cearta majora in cuplu intr-un loc public.
R: N-am

Discuss with us :)

