V-am promis data trecuta, in vlogul de 1 mai, ca astazi voi face un review despre un sampon Schauma, relativ nou ca produs, iar astazi am filmat vlogul si este deja pe canalul meu de YouTube dar si aici:

Review-ul nu este unul sponsorizat, nu am primit produsul spre testare ci pur si simplu l-am cumparat, l-am incercat (si inca o fac in continuare) si am zis sa imi dau cu parerea, sa stiti si voi punctele bune si mai putin bune ale acestui produs. Am omis sa va spun in video ca sufar de sebuum accentuat si poate din aceasta cauza mi se ingrasa parul a doua zi spre a treia, probabil persoanelor cu parul normal sau uscat nu li se intampla asta, asadar nu este un lucru rau, din punctele contra acordate de mine, este posibil sa nu simtiti acest lucru, voi cei cu sebuum normal al scalpului, iar produsul sa fie foarte ok!

Va las cu video-ul. Enjoy it with max. volume!

Discuss with us :)

