My first half cover 🎤 | Daily Talks

In videoclipul de mai jos (primul cover, micut, prima incercare de a canta, filmata ce-i drept) va arat cum imi petrec eu timpul liber, atunci cand il am si nu scriu pe blog. In restul timpului am grija de bubulina, cum este si normal. Dar ce sa fac atunci cand am timp liber ? Exact, imi ocup timpul sau omor timpul cum era defapt ? cantand. Incet, fara incalzire gen vocalize. Va cer scuze daca va zgarii la propriu timpanele, dar va las sa ascultati si apoi sa imi spuneti parerea voastra !
Melodia este mai veche, apartine unei trupe care din pacate s-a destramat acum multi ani, Erreway. Ea se numeste Sera de Dios si va invit sa ma ascultati 😛 Video filmed with an Nokia Lumia 920 phone camera, also sorry for the quality !

Discuss with us :)

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close