Cum stati cu mititeii, gratarul si iesirile in natura? (Apropos, adunati-va mizeriile dupa ce parasiti padurile! #letsdoitRomania ) Astazi, fiind 1 mai, zi libera pentru bugetari, freelancers sau someri, s-a lasat cu muzica si petreceri, asa cum stie si cum obisnuieste mai bine sa faca romanul, de zile libere si sarbatori… Buuun, s-a bifat si asta? S-a bifat. Doar ca nu ne mai omorati cu manele, muzica de dor si jale, pe noi astia mai neintrati in randul lumii (voastre)…
In afara de plangeri, mai am si ziceri de bine 🙂
Maine incep operatiunea „gradinita”. Si sper sa nu mai tratez cu femeia care se ocupa cu si anume curatenia, pentru ca data trecuta cand am vrut sa ma interesez cand se fac inscrierile, la o gradinita din cartierul in care locuiesc (momentan), nu am gasit pe nimeni care sa fie la postul lui, adica o secretara ceva, persoana mai pregatita. Dar nu-i bai, inca ma puteti ajuta voi cu ce v-am rugat in primul vlog de pe YouTube! 😉 P.S: sunt ceva probleme cu sunetul la primul vlog, dar se rezolva daca dati volumul la maximum!
Tot astazi am mai facut un mic vlog, impreuna cu fetita mea, Natalia Nicole 🙂
Pentru cine este interesat sa il vizioneze, iata-l:

Va las sa il urmariti si sa va bucurati de aceasta zi! Un sfat: consumati cu moderatie!

Discuss with us :)

