Pentru ca m-am decis sa si filmez, nu doar sa scriu (asta s-a intamplat dupa mai mult de 26656315+ ori de vorbit cu mine insami sa o pot face, ma refer la partea cu filmatul), veti gasi pe canalul meu de YouTube ( playlist: Some vlogs, messages and personals) primul meu vlog 🙂 Il las si aici, pentru ca am nevoie de ajutorul vostru! Pentru mai multe informatii, urmariti in video-ul de mai jos:

Un thumbs up pe YouTube mi-ar fi de ajutor, pentru inceput, sa mai treaca din emotii pana la urmatorul vlog :)) Si subscribe daca doriti sa mai vedeti alte videoclipuri noi, share unde vreti voi, pentru sanse mari de ajutorare a unei mamici blogger 😛

Discuss with us :)

